De stichting

Het idee van de kindervakantieweek te Nuenen is in 1983 onder de naam SKVN begonnen als initiatief voor kinderen die vanwege financiĆ«le omstandigheden niet op vakantie konden in de zomer. In de loop der tijd is de kindervakantieweek uitgegroeid tot een week waar ieder jaar veel kinderen uit Nuenen en omstreken aan meedoen, omdat het gewoon een ontzettend leuke en gezellige week is met allerlei activiteiten!

Wat doen wij?

Het doel van de kindervakantieweek is om een leuke, actieve week met allerlei activiteiten te organiseren voor de kinderen van Nuenen en omstreken. Deze week verbindt zowel kinderen als vrijwilligers en het is een week waar veel mensen het hele jaar naar uitkijken.
We willen kinderen en jongeren bij elkaar brengen door de kindervakantieweek. We willen jongeren laten inzien dat vrijwilligerswerk ontzettend leuk en waardevol kan zijn. Er ontstaan tijdens de kindervakantieweek nieuwe vriendschappen en contacten, maar het is ook een plek waar iedereen zichzelf kan en mag zijn.

Even voorstellen

De stichting KVW Nuenen bestaat uit een vaste organisatie. Verder helpen er ieder jaar veel enthousiaste vrijwilligers mee.

Onze organisatie en ons bestuur bestaan uit de volgende personen:

• Mieke Smulders: Penningmeester
  • Sabine Schattefor: Voorzitter (tevens organisatie)
  • Karlijn van der Tuuk: Secretaris (tevens organisatie)
  • Gino Battistella
  • Ilse van den Eerenbeemd
  • Noor ten Hagen
  • Teun Hendriks
  • Evi van Erp
  • Rachelle Wijers
  • MariĆ«t Raaijmakers

Wist je dat?

• Wist je dat de organisatie na de kindervakantieweek alweer meteen begint met het organiseren van de volgende kindervakantieweek?
  • Wist je dat er ook een Facebookpagina is van de kindervakantieweek?
  • Wist je dat er ieder jaar een leuke vrijwilligersavond georganiseerd wordt voor de vrijwilligers van de kindervakantieweek?
  • Wist je dat de hele organisatie vroeger zelf als kind mee deed aan de kindervakantieweek?
  • Wist je dat je ons op meerdere manieren kunt sponsoren? Bijvoorbeeld door je emballage bon in te leveren bij de Jumbo in Nuenen, door ons te sponsoren met materialen of door een gift te doen.